Gel de dus …

Bun gasit dragii mei ,

Pe gerul asta , am zis sa va dau o pauza , plus ca majoritatea dintre voi aveti si examene de pregatit.

Vroiam totusi sa va intreb ce gel de dus folositi ?

Eu v-as recomanda gelul de dus de la AXE , intr-adevar are efectul scontat … iti face pielea mai fina , iti da o senzatie de prospetime , si parca excita si partenerul …….

Pe curand , Doctor Love.

PS: pentru diversificare , va rog vizitati si Karma , iar gospodinelor talentate si nu numai , le recomand cu caldura Alexa’s kitchen .

5 Răspunsuri

  1. eu nu sunt atat de pretentios catine, folosesc cu incredere, sapunul de casa, curata tot. Si nici dependenta de fantezii nu creeaza.

    • de acord cu tine ,…..sapunul de casa pe care-l folosesc eu , are soda de rufe in el 80 % , si sunt foarte multumit , iti face o piele fina ……..

  2. eu prefer sa-mi miroase pielea a lavanda sau liliac, mi se par cele mai senzuale mirosuri si credeti-ma, domnilor, au efect garantat!!

  3. Salut,eu folosesc Axe Instinct,dă-mi voie să îţi las un link,două,cu privire la un concurs ce l-am organizat şi ţinea de acest gel de duş.

    http://blindoneworld.blogspot.com/2010/02/dear-bloggeri-wanna-play-game.html

    Şi continuarea…

    http://blindoneworld.blogspot.com/2010/02/winner-takes-it-all.html

Lasă un răspuns

