brunete sau blonde

Brunete sau blonde , eterna intrebare  , brunete blonde , blonde brunete  ,  mit   sau idee preconceputa ?

De ce atata concurenta  ?  Unii barbati prefera blondele  , altii  prefera brunetele .

Altii sunt de parere ca blondele au un plus de senzualitate .

Unii afirma faptul ca brunetele sunt mai focoase la pat decat blondele  in timp ce blondele sunt mai „umede„  . 

Se spune ca brunetele sunt mai autoritare  iar blondele mai usor de „agatat„ ; blondele au  IQ-ul mai scazut decat brunetele adica sunt mai„prostute„ in timp ce brunetele sunt mai rationale.  

Parerile intotdeauna au fost , sunt si vor fi impartite. 

Voi ce parere aveti  , preferati blondele sau brunetele  ? 

Cineva , candva ma intreba ce femeie prefer sa am langa mine  : blonda sau bruneta . 

I-am raspuns in felul urmator si astfel o sa aflati si parerea mea : 

Indiferent k este blonda sau bruneta , pentru mine nu conteaza  , atata timp cat  stie ce vrea de la viata , de la un barbat , este o femeie hotarata , matura si vrea sa faca ceva in viata  . 

Indiferent ca este blonda sau bruneta , este femeie , are un suflet , o personalitate iar restul  nu sunt altceva decat niste idei preconcepute . Orice om are o sexualitate cu atat mai dezvoltata la femeie   , iar daca mai exista si compatibilitate , mai conteaza oare daca e blonda sau bruneta ?

Nu uitati ca sunt femei blonde dar vopsite negru si invers …… 

Daca aveti langa voi o femeie , indifferent ca este blonda sau bruneta , nascuta sau vopsita , iubiti-o  cu drag . 

Al vostru  , Doctor Love .

58 Răspunsuri

  1. frumos spus🙂 asa e, o femeie reprezinta mult mai mult decat o culoare de par.eu cand eram mica eram blonda. cu trecerea timpului parul meu s-a mai inchis devenind saten deschis. deci, inclin mai mult spre culoarea blonda. pana la facultate am zis ca eu blonda ma voi vopsi, daca o voi face vreodata in viata asta. pana s-a intamplat ceva in viata mea si am devenit bruneta. si constat, atat eu cat si persoanele din jur ca imi sta si f bine. astfel ca la culoarea naturala nu o sa mai revin prea curand. insa indiferent daca alegeam sa fiu blonda sau alta culoare, tot eu eram, nici mai desteapta nici mai putin inteligenta. totul depinde de atitudine, caracter,principii etc nu doar de o simpla culoare de par.

  2. Impresia mea este ca blondele abia au asteptat sa mi se ofere si au facut-o mereu cu pofta, in mod deschis, in timp ce brunetele s-au lasat convinse cu greu. Blondele, asadar, mai putin pretentioase decat brunele. Dar sunt convins ca e doar o impresie, foarte subtire, pe care ar trebui s-o cantaresc mereu, inainte de a (mi-)o spune.
    Fizic, brunetele stramte si uscate, iar blondele largi si foarte umede.

    • Exact , sunt niste impresii , pareri , nu trebuie sa `bagi toata lumea in aceeasi oala` , totul depinde de multi mai multi factori cand spui ca sunt mai stramte , uscate , umede , si anume daca si cat de excitata a fost in clipa aia , daca a avut o nastere la activ sau deloc , de fizic , etc …..
      bafta !

  3. Nu cred ca are vreo importanta culoarea parului, indiferent ca este vorba de o femeie sau de un barbat. Nu schimba cu nimic calitatile fie ele si sexuale, o culoare mai deschisa a parului sau un rosu aprins de ex. Deci, astea sunt doar mituri.

  4. Daca trecerea de la bruneta la blonda se face in timp ce tu esti deja intr-o relatie cu siguranta ca nimic nu se schimba(atata timp cat iti sta si bine) dar daca trecerea asta se face atunci cand esti in cautarea unui iubit cu siguranta acest lucru va atrage .. !

    • crezi ca un barbat alege o femeie doar dupa culoarea parului? Chiar asa de superficiali nu suntem. Ne mai uitam si la trupul ei, vedem daca are un job, ce fel de masina conduce, daca are cont in banca.

    • va atrage privirile potentialului iubit , cu toate ca tu ramai acelas om ……..

  5. hmmm..parca asta faceam noi femeile =)))

    • da Deea ? asta faceati voi ? parerea mea este ca o femeie se face atrasa prin calitatile ei iar nu prin culoarea parului ….desigur cine stie sa aprecieze , cine nu , k barbat ma refer , alege dupa par k e blonda , k e bruneta , k blondele sunt asa si pe dincolo , etc ….dar pt cunoscatori , nu trebuie sa iti vopsesti parul ,
      succes .
      Ce face sotul ?

  6. eh..glumeam si eu, ca tot zic barbatii ca suntem niste materialiste🙂

    p.s: care sot?

  7. :)) hai ma doctore, despre ce vb noi aici?

  8. :))) nu nu, vorbeam de sotul meu. nu asa ai spus? de unde stii tu ca am sot?😀

  9. nu intotdeauna. poti sa ai iubit/iubita sau poti sa fii singura sau singur😉

  10. pai na ma doctore..la 60 de ani ai mei si vaduva, cine crezi ca ma mai ia? :))

  11. :)) daar..am curajul sa imi recunosc independenta si sa ma declar single….asa vaduva cum sunt :))

    eh..dar sa stii ca la faza cu ‘berbecutzul’ m-ai cam nimerit. am avut un barbat berbec si am ajuns la concluzia ca mi-as mai dori unu in viata asta :)) ne potrivim prea bine atat zodiacal cat si in alte privinte. dar, acum procedez ca si barbatii, sunt subiectiva asa cum sunt ei in privinta blondelor sau brunetelor, si voi recunoaste ca un barbat inseamna mult mai mult decat o zodie😉

  12. uite doctore..o melodie frumoasa pt tine🙂

  13. cu placere

  14. se infiripa vreo legatura pe aici ? Doctore, stii f bine ca trebuie sa ramai un profesionist si sa nu treci aceasta linie imaginara.

    • Deci un profesionist sunt si voi ramane , te asigur . Plus ca eu nu amestec niciodata business-ul cu pleasure-ul …..
      Merci k imi porti de grija .

  15. si eu am avut ceva dubii in legatura cu Andreea. O suspectez, dar parca nu`i stilul ei asta.

  16. la ce stil te referi alecs? si mai ales..ce dubii ai?:)

  17. pe iubita mea o cheama Andreea, si te`am suspectat amandoi ca ai fi Ea.

  18. ah. am inteles. stai linistit, sunt alta Andree🙂

    • stiu. Si oricum, nu am nimic de ascuns, poate doar contul ala in banca nedeclarat, apartamentul din centrul orasului si amanta, in rest am spus tot la DNA.

  19. :)) urat urat

    • de ce ? Sunt in zodia berbec creat, actionez ca atare . Crezi ca exista persoane perfecte, Feti- Frumosi ? Hai sa fim seriosi, toata lumea alearga dupa bani, toti sunt niste egoisti capabili sa te calce in picioare cu prima ocazie. In cazul asta, trebuie sa fi mai puternic si hot decat ei, sa`i calci tu in picioare, nu ?

  20. hahaha, tipic ca un berbec ai vorbit🙂

  21. bucharest🙂

  22. de care, virtuala?:)) asa accept😉

  23. nici in bucuresti nu veneam, dapai pan’ la ploiesti :)) oricum merci de invitatie🙂

  24. sa ma sucesc de la ce? in general barbatii cu sotii sau iubite nu prezinta pt mine nici un interes😉

  25. ma iertati domnu` Alecs ! nu vreau sa stau in calea fericirii nimanui .,..
    Asa cum cineva spunea : „iubiti-va mult…„

  26. danke

  27. Hmm.din pacate sunt barbati care aleg si dupa culoarea parului dar ce ar fi sa ii alegem si noi dupa cat par au sau nu au in cap🙂

  28. eu sunt bruneta, dar as vrea sa ma vopsesc blonda, de curiozitate..:-??
    p.s. te-am adaugat cu link, iti dau si codul de banner putin mai tarziu🙂

    • poti sa te vopsesti si bolnda k sa vezi reactia oamenilor , si cu siguranta ai s-o vezi …..dar dupa mine , sufletul si omul , raman aceleasi , indiferent de culoarea parului , iar eu unul , dupa ele ma ghidez ……

  29. Fie blonda sau bruneta ..tot femeie e .. si daca stie sa se poarte si sa faca persoana de langa ea sa se simta bine .. E Ok.

    dar totusi o bruneta cu paru lung si drept .. „Face toti banii „

Lasă un răspuns

