sfantul

Aseara m`am intalnit cu Ada. S`a lasat cu scantei, cu o partida de sex nebun .Sunt eu prea batran, sau in urma cu educatia sexuala? Am aflat  si folosit aseara niste pozitii tare bune, avea Ada mea, orgasme dupa orgasme. E o adevarata pisica salbatica in pat, stie cum sa te excite, cum sa te aduca in extaz, ca in urmatoarea secunda sa te trezesti cu ea in plin orgasm. Este atat de frumoasa, o sa ii propun sa fac dragoste cu mine si iubita mea. O intalnire in 3…ele sarutandu`se, facand dragoste, iar eu privind si oferindu`mi trupul lor la momentul potrivit. Un deliciu.

Azi am fost in moll sa beau o cafea, mi`am delectat ochii cu doua pitzi tare proaste, am cumparat un telefon finut, un Nokia si in drum spre casa, 15 trandafiri albi pentru iubi a mea. Ce ti`e si cu dragostea asta…

12 Răspunsuri

  1. Nu prea cred ca la tine e dragoste… altfel nu ai fi incercat toate pozitiile alea cu Ada !

    • pai sa inteleg k daca nu e dragoste nu incerci alte pozitii ? astfel incat sa obtii orgasme multiple partenerei ? si te limitezi la pozitia misionarului doar ?
      ce legatura are pozitiile cu dragostea ?????????????

  2. e cineva invidios?

  3. […] Doctor Love, menage a troa […]

  4. come on..chiar crezi ca prietena ta ar accepta asa ceva?:)) eu daca as fi in locul ei ti-as propune sa facem sex in 3, tu eu si inca un baiat care imi place mie, sa vedem atunci daca accepti🙂

  5. sa fii perfct, fidel si indragostit vesnic de aceeasi persoana, e un dar divin ce nu multi sunt capabili sa`l valorifice la justa lui valoare. Ai dezamagit, Doctore !🙂

  6. Hmmm……eu as privi-o ca pe o experienta🙂 Am avut discutii de genul asta si……..cine stie ce se poate intampla intr-o zi🙂 Femeia se respecta, doar poate ca uneori isi doresc amandoi asta🙂

    p.s: sper ca nu a sunat prea ciudat :p

  7. ma doctore, esti cam tacut de la o vreme. sau ai remuscari?:)

  8. are prea multi pacienti la consultari si nu mai are timp de noi.

Lasă un răspuns

