karma

Karma sau norocul a facut ca ieri sa am o zi fantastica. Am avut o discutie siropoasa cu Ea si am ajuns de comun acord la concluzia ca trebuie sa ne mutam impreuna. Seara am iesit la un restaurant unde am cunoscut`o pe cea mai buna prietena a ei. Si , Doamne, ce buna e ! Sufletista, cu niste picioare lungi si un par ca abanosul, parca a fost creata in photoshop. Am avut instant o erectie si toata seara am fost cuprins de diverse fantezii cu ea sau cu ele. La despartire, Aceasta prietena, Ada , mi`a strecurat discret un biletel cu nr ei de telefon. Sunt un porc, dar cine nu ar fi cu o asa femeie in preajma?

S`a suit intr`un superb Audi, lasand in urma ei cel putin un barbat cu gura cascata.

9 Răspunsuri

  1. incepe sa devina palpitanta povestea, apare deja intriga ? parca o iubea pe Ea, insa cu prima ocazie sare ca o mica bestie la o alta gaurica ?

  2. Nu prea miroase a bine ! Sa nu le pierzi pe amandoua !

  3. what?! trebuia sa citesc posturile de la inceput :)) vrei sa zici ca ada asta cu care ti as tras-o e prietena iubitei tale? :)) vai ce urat. si dintre voi 2 cea mai penibile e ada. cum sa te dai la iubitul prieteni tale? cartonas rosu fara discutie🙂

  4. Doctor Love, pe noiembrie 22nd, 2009 la 16:03 cică:

    Parerea mea este ca daca esti multumit de partener , atunci nu mai ai nevoie de amant/a sau de alte aventuri , cu toate ca unele persoane isi verifica “integritatea“ relatiei stabile printr-o aventura ,desi eu nu am inteles asta niciodata …. ”

    uite ce ziceai in noiembrie🙂

  5. No comment…………

  6. daca o iubeai cu adevarat precum zici …. nu faceai ceea ce ai facut …
    sper sa nu fie pana la urma adevarata aceea fraza care fiecare mama o zice fiicei ei cum ca ” toti barbatii sunt la fel „

    • Este o mare greseala sa gandesti sau sa zici ca „toti barbatii sunt la fel„ mai ales fiicei tale.
      Daca si noi barbatii am gandi si am spune ca „toate femeile sunt la fel„ ce am rezolva ?
      Gresim enorm daca-i `bagam` pe toti in aceeasi oala .

Lasă un răspuns

