fericire

Gandul imi fuge la Ea. Este in camera cealalta, intinsa pe o blana de urs in fata semineului, cu un pahar de vin rosu in mana, asteptandu`ma. Frumusetea acestui revelion, a constat in clipele petrecute in intimitate cu Ea. O iubesc, ma port ca un adolescent ajuns la pubertate in preajma ei, vreau sa o fac fericita, dar imi este frica sa nu stric momentul. O privesc din usa, pielea ii luceste in lumina ce`i danseaza jucaus pe trup, parul lung si negru, acum pare roscat, dar ochii mei prefera un vals cu sufletul ei vesnic pur. Vreau sa o sarut, sa o ating , sa o am. Vreau sa fie a mea, dar fara sa se simta inlantuita. O simt ca este fericta, trecerea in noul an nu a deceptionat`o.

Maine ii voi spune…

5 Răspunsuri

  1. credeam ca doar femeile iubesc asa…ma bucur ca exista suflet in unii barbati ! iti doresc sa te iubeasca si ea!

  2. si noi barbatii putem iubi intens , e drept , suntem putini la numar , dar asta e ……
    merci frumos , pt urari , si sper ca intr-o zi sa gasesti si tu marea dragoste , un barbat care sa te iubeasca cu adevarat , sa te respecte si sa te aprecieze la justa ta valoare .

  3. multumesc, asemenea! parca am mai citit undeva cuvintele astea… 😉

  4. Sper ca ceea ce o sa-i spui o sa fie placut !

Lasă un răspuns

