Aventura

A mai trecut un an plin de aventura. Am avut norocul sa descoper o lume noua, oameni fericiti, satisfactii, dar mai ales, pe Ea. O Ea cum alta nu`i,  un trup de zeita si suflet de inger. Frumoasa, modesta si matura, mi`a aratat ce inseamna adevarata dragoste. Am iubit`o din prima clipa, nici nu stiu cum am putut trai atata timp fara Ea. O iubesc si viata este mai frumoasa.

12 Răspunsuri

  1. Un sentiment extraordinar ! Sa ai grija de EA !!!

  2. scrie mai des si poti sa dai si detalii despre ea, primim!🙂 hai Doctor Love, spune, cum e sexul cu EA..?!?? intreb pentru ca eu is de parere ca sexul si dragostea sunt lucruri diferite…

  3. intr-adevar sexul si dragostea sunt doua notiuni diferite , o sa scriu un articol despre ele …..
    Vrei detalii despre ea cum ca „primiti„ , cine sunteti „noi„ ?

  4. noi, cititorii tai…care asteapta mereu noutati de la tine!!

  5. sunt sigura ca toti sunt de aceeasi parere – nu m-am gandit pana acum la sindicat – altfel de ce-am mai citi ?

    • asa e , ai dreptate , promit sa scriu mai des …..
      PS: te-am adaugat la blogroll.
      pupici
      scrie-mi te rog cate ceva despre tine pe mail ……

  6. iti scriu Doctore, iti scriu ca am ce…

  7. Eu iti urez un nou an plin de impliniri , mult succes in ceea ce iti propui si multa fericire alaturi de cei dragi tie !!!

    • Merci asemeni , La Multi Ani si tie , multa sanatate si tot ce iti doresti , un an nou mai bun , mai prosper si multe realizari ,
      Ganduri bune.

Lasă un răspuns

