10 lucruri ciudate despre mine .

In acest articol , Alecs ma pune sa scriu 10 lucruri ciudate despre  mine.

Lucruri ciudate pentru voi , cu toate ca poate eu le consider normale si anume :

 1 – nu  spun omului niciodata in fata ce gandesc , nu pot , dar il tratez ca atare .

 2 – iubesc cu pasiune , si culmea , pe cine nu ma merita .

 3 – am o problema cu praful prin casa , de multe ori ma fac  ca nu-l vad .

 4 – gatesc si fac schimb de retete cu prietenii .

 5 – urasc sa tin caini si pisici in casa  , (mai ales la bloc)  .

 6 – cand fata de langa mine vorbeste prea mult , ma ia somnul .

 7 – nu imi place sa ma contrazic cu cineva , chiar si atunci cand am dreptate .

 8 – sunt foarte impulsiv din punct de vedere  sexual si stiu ca nu e bine .

 9 – urasc faptul ca trece timpul asa repede si ca atare noi imbatranim .

10- am devenit pesimist , eu care candva eram optimismul intruchipat .

Am sa dau predau stafeta mai departe lui …..maine o sa va zic ca acum imi este somn e aproape 1 noaptea …

Cu drag , nenea Love .

6 Răspunsuri

  1. capul sus, maine poate fi mai rau.

  2. imi plac foarte mult articolele tale, te citesc zilnic, pacat ca scrii atat de rar.

  3. pt Lory: sunt foarte ocupat , dau consultatii si in particular … O sa caut sa scriu ceva mai des ….
    Multumesc !

  4. pt. chinezul: asa e , ai dreptate …..

  5. Nu esti chiar asa de ciudat … esti … speccial🙂

Lasă un răspuns

