Pozitii de facut dragoste .

Un subiect interesant de discutat si foarte dezbatut este acela al pozitiilor de facut dragoste , sau ma rog , sex  , pentru ca acolo unde dragoste nu e  , macar sex sa fie … 

Daca stam sa studiem  celebra Kama Sutra , descoperim o multitudine de pozitii , de la cele clasice , des uzitate si arhicunoscute , pana la cele  mai ciudate  si intortochiate pozitii (de iti piere si pofta poftelor….). 

Sunt acolo unele pozitii pe care eu sincer nu le-as incerca nici sa ma platesti ….. 

Este de remarcat faptul ca anumite pozitii sunt agreate de femei , deoarece simt placere si pot ajunge la orgasm , in timp ce anumite pozitii , nu le provoaca decat durere …..ele (pozitiile) , fiind mai incomode sau in totala neconcordanta cu anatomia lor sau a partenerului . 

Care este pozitia sau pozitiile tale preferate ? 

Unele pozitii sunt avantajoase pentru un barbat cu penisul mic , iar altele – pentru un barbat mai dotat , si invers . Unele femei sunt mai `adanci` , altele mai `scurte` in vagin , si ca atare daca au un partener dotat , trebuie sa stie sa evite anumite pozitii sau daca partenerul este mai `defavorizat` sa zic asa , trebuie `ajutat` prin anumite pozitii saracul de el….. 

Una peste alta , sunt patru pozitii cele mai des folosite din care deriva alte cateva , bineinteles in functie de concentrare si de ceva imaginatie. Acelea patru sunt : pozitia misionarului , femeia deasupra cu fata spre tine , femeia deasupra cu spatele la tine si pozitia pe la spate. Pentru cunoscatori , mai sunt cateva pozitii destul de confortabile si usor de aplicat. Restul sunteti liberi sa le incercati pe toate daca sunteti curiosi

Va invit saptamanal sa discutam detaliat despre fiecare pozitie in parte . 

Cu drag , Doctor Love.

14 Răspunsuri

  1. eu prefer pozitia rabatat aplecat

  2. eu prefer pozitia capra,care ma face sa ma simt femeie

  3. Fiecare barbat si fiecare femeie se simte mai bine in anumite pozitii, dar conteaza si partenera, este posibil ca cu o partenera sa te simti bine intr-o pozitie si cu alta partenera in alta pozitie

  4. yo o fac in toate modurile numai oral k mi se pare ceva fff scarbos .imi place knd el ma ia prin surprindere in bucatarie si ma pune pe masa sau masina de spalat mama ce senzatie.si sa mai avem niste jucarii atingi punctul g la mine asa se intalmpla facem sex de 3 ori pe zi el e foarte multumit si eu de asemenea .:)) depinde si de pozitie si de partener a meu cum e de dotat atingi si punctu z are una de 20
    cum sa nu te excite?

  5. uuuuuuuuuu sexy da esti tare buna ….poate imi dai si mie niste lectiii k gagicamea nu prea e asa dorita ca tine o facem numai seara pe intuneric cik e pudica …:( dak ai fi fost a mea atingeai si ceru nnu .si cu sexu oral til faceam yo tie dak tie ti se parea scarbos.te sarutam peste tot cu limba si cu pula tio lingem pana ma saturam .nu o faceam de 3 ori ci toata ziua dak erai in stare.sa stii k pot fi si romantic asa k gandestete.Daca nu poate ai vrea sai dai niste lectii prietenei mele care numai oral vrea fata sa o inveti cate ceva sau so facem in 3 ce zici???…mama dak erai a mea ohooo ce bine neo trageam

    • bad_boy, inainte sa te apuci de sex, poate treci pe la scoala, poti incepe cu clasa 1. Esti un analfabet clasic, vrei sa ai femei, pai in halul asta ?

  6. e tare sa iotragi unei femei

  7. yo am o problema…si as vrea sa stiu dc se intampla asta cu mn. in timp ce fac sex,in diferite pozitii,mai precis cand stau deasupra…se intampla sa fac ca un fel de partzuri:-(… De ce?? imi place sa stau deasupra,dar din cauza asta trebe sa-mi dezamagesc partenerul… va rog explicatzi-mi de ce…

    • pai partzurle se intampla din cauza k intra aer …. esti prea larga pt partenerul tau , sau el are penisul prea subtire ,,,,,,
      daca intalnesti pe cineva cu penisul mai gros ai sa vezi k nu se mai intampla asa ceva ……

Lasă un răspuns

