Vine mos Nicolae ?

 

Salut , 

Ati fost cuminti ? daca da , inseamna ca ati curatat cizmele si le-ati  pus la geam , ati vorbit cu mosul in prealabil si i-ati spus ce cadouri sa va aduca … 

Daca nu ati fost cuminti si nu vine mosul la voi anul acesta , ia spune-ti voi  lui mosul Doctor Love atunci , ce nazbatii ati facut voi , ce nazdravanii si prostioare astfel incat l-ati suparat pe mosul…..  

Va astept sa stam de vorba  , si sa va aduca mosul tot ce va doriti.

Ganduri bune , Doctor Love.

10 Răspunsuri

  1. Vine, vine ca i-am facut si prajituri

  2. pt. Alexa: am vazut …. bravo , esti harnicutza .

  3. la mine a venit cu un cactus . E de bine ?

  4. Eu i-am si scris…..da nu mi-a adus ce mi-am dorit.

  5. Si am fost si cuminte.. cred.

  6. pt.realbadpisy: hmmm , ai fost si cuminte „crezi„ ? pai poate mosul crede exact invers ….. ce nazbatii ai facut de nu ti-a adus ce ti-ai dorit ….?

  7. la mine nu a ajuns…cine l`a sechestrat?

  8. pai nu ai fost cuminte cred , obraznicatura mika :))

  9. ia zi tu lu` nenea Love ce prostii ai facut ?

  10. sunt prea timid sa zic live.

Lasă un răspuns

