nepasare

Valuri de caldura imi inunda trupul. Minunile lumii, nu ma mai fac sa simt fericire. Rautatea din oameni, imi creaza senzatii halucinante. Inaintez in campul destramarii si vad numai bucurie. Ziua este plina de roseata durerii creata de ingerii imbatati de fericire. Minciuna este  plecata in oras, sa faca noi victime. Am invatat ca omul este cea mai adaptabila prada. Se adapteaza la prostie, la ura, la foamete si seceta. Razboiul este viata lui. Acolo, vaneaza in voie, fara reguli de bun simt. Ucide cu zambetul pe buze, fericit ca mai e si maine o zi. Zi festiva, in ajun de sarbatoare.

Norul ce stationeaza de`asupra mea, simte nevoia de descatusare. Erupe ca un vulcan, aruncand picuri mari de apa rece.Simt ca`nghet si ace imi patrund in carne. Ma doare sufletul cand vad nepasarea oamenilor ce trec pe langa mine si ma ocolesc de teama sa nu`i contaminez.

Maine va fi soare. Azi ploua.

by Alecs

Un răspuns

Lasă un răspuns

