Relatie stabila , o aventura sau amant(a) ? ….

Bun gasit dragii mei  , 

Inainte sa mergem la somn si dupa ce v-ati spus `Tatal nostru`  , vreau sa stam un pic de vorba despre ce gen de relatie preferati voi ?  Si anume o relatie stabila ? o aventura ? sau pentru persoanele casatorite , un/o amant/a  ?

 Eu unul  , never married , prefer relatiile stabile si de lunga durata , consider ca am trecut de mult de varsta aceea , fructul s-a copt , acum sta sa cada :)))

 Dupa o varsta incolo , simti nevoia de stabilitate , altfel percepi trecerea timpului (too fast and too furious) , simti nevoia sa te asezi la casa ta …

 Sunt insa si persoane care , in ciuda varstei lor , prefera totusi/inca relatiile de scurta durata , aventurile . Oare de ce ? nu sunt complet ajunse la maturitate ? se simt sau mai bine spus gandesc ca la 20 de ani ? poate nu au o situatie propice  intemeierii unei familii ? se simt inca frustrati ?

 Voi ce parere aveti ? ce gen de relatie preferati ?

 Cei tineri ? zic eu  , nu au intentia de stabilitate deoarece personalitatea lor este inca in formare , la fel ca si descoperirea de sine , a propriei personalitati , plus ca ei au avantajul tineretii cand nu prea pun baza pe sentimente (care sunt foarte schimbatoare)  si mai mult decat atat , rana se vindeca mult mai repede .

Daca esti casatorit , si simti nevoia  sa iti inseli partenerul  , mai mult decat atat sa iti faci un/o amant/a , inseamna ca  in primul rand  te tine portofelul , ori consoarta nu corespunde din punct de vedere `tehnic` , ori te-ai nascut bigam …..

Tu  ai amant/a ? Daca da , de ce ? daca nu , de ce nu  ?

Sunt mai multe de spus aici dar sincer mi s-a facut somn si v-as ruga frumos sa o lasam pe data viitoare.

Va pupa nenea .

6 Răspunsuri

  1. E indiscutabila nevoia de relatie stabila. Dar stabilitatea este confirmata uneori si de cate o … proba, adica de ingerinta unei amante!

    • Parerea mea este ca daca esti multumit de partener , atunci nu mai ai nevoie de amant/a sau de alte aventuri , cu toate ca unele persoane isi verifica „integritatea„ relatiei stabile printr-o aventura ,desi eu nu am inteles asta niciodata ….

      Se zice ca in amant gasesti tot ceea ce nu gasesti la partener , dar ideea este k acele lipsuri le poti cultiva si la partener , totul este sa vrea …..

  2. sa mor de am inteles ce vrei. Ori vrei sa stam de vorba despre amante sau neveste,ori iti este somn.Eu prefer si o aventura consumata rapid,atata timp cat nu te stie nimeni.De ce? Pentru ca face bine la psihic.Il mentine tanar.

  3. In mod sigur prefer o relatie stabila…Si nici nu simt nevoia sa-nsel..e un lucru bun si contabil intr-o relatie

  4. pt. zaza , la fel sunt si eu , daca ma simt bine intr-o relatie , si am cladit-o asa cum vreau eu …. nu insel pt k nu simt nevoia ……

Lasă un răspuns

