S-a gasit apa pe Luna !

 Moon

 NASA a facut public faptul ca vineri  a gasit consistente resurse de apa inghetata pe Luna , aproape de polul sudic.

Acesta este un pas important in viitoarele misiuni spatiale catre singurul satelit natural al Terrei , situat la aprox. 348 mii Km. distanta de Pamant.

Se doreste implementarea unei baze spatiale pe astrul vecin iar aceasta descoperire poate duce cu siguranta la accelerarea proiectului deoarece constituie o sursa locala de oxigen obtinut din molecula de apa .

Asta inseamna ca este foarte aproape de realitate visul nostru de a coloniza Luna , sincer si eu ma gandeam sa imi vand ap. meu cu 2 camere  , sa mai pun o diferenta de bani  si sa imi cumpar unul cu 4 camere pe astrul vecin , mai  schimb si eu atmosfera un pic , de multe ori o schimbare radicala iti prinde bine in viata …..

Voi ce parere aveti ? poate o sa fim vecini

PS: eu deja am gasit unul  de nadejde …..

7 Răspunsuri

  1. vecine,io am informatii sigure ca Madonna si`a cumparat o parcela pe Luna acum cativa ani.Asa ca eu imi voi infiinta o agentie imobiliara Selenara.

  2. te iau cum sa nu,ne deschidem un cabinet acolo
    sa vezi ce succes o sa avem la martieni

  3. Ce caută marţienii pe Lună? :))

  4. Eu imi iau o vila langa Madonna!
    Can I?

  5. for zaza :
    of course my friend ….

Lasă un răspuns

