Minti ?

 

masca

Ola ,

Subiectul de zi il constituie minciuna , minciuna versus adevar ; fiecare dintre noi am mintit , mai mult sau mai putin , si suntem in continuare dispusi sa o facem. Este trist dar adevarat.

E drept ca de multe ori minciuna te scoate din belea , din necaz , pe cand un adevar gol golut , te poate  afunda mai rau…

Hai sa stam un pic si sa ne imaginam viata noastra , a fiecaruia , cum ar fi fost daca am fi spus numai adevar…..

Orice om are o masca , dincolo de care se afla cu totul o alta faţa , o alta personalitate ; Multi avem o masca aparent dura , dincolo de care se afla o personalitate sensibila , un om bland cu multe temeri , insa multi dintre noi avem  -din contra-  o masca blanda , dincolo de care se afla un om dur   ….

Voi ce fel de masca aveti ? ce tip de personalitate va ascundeti sub masca ? simtiti intr-adevar un usor sentiment de vinovatie atunci cand mintiti ? si in special partenerul ?

Astept parerile voastre pro si contra.

Pe curand .

 

6 Răspunsuri

  1. Am dezbatut si eu subiectul…si inca ma afecteaza. Nu imi place sa mint iar daca sunt nevoita sa o fac…o fac in asa fel incat sa nu afectez pe cei din jur, sa fie o minciuna nevinovata si fara urmari.
    Masca …asta are oricine..chiar daca este mincinos sau nu…A mea e schimbatoare..niciodata nu stii ce sunt cu adevarat si cum sunt…
    Iar partenerul de viata nu ma simt in stare sa-l mint, odata ce si el este sincer cu mine…Si da..daca sunt nevoita sa mint..pe oricine..chiar daca minciuna este nevinovata tot ma simt vinovata eu..
    PS> interesant blog, chiar imi place. Bafta!

  2. pt. zaza :
    la fel gandesc si eu …. chiar iti impartasesc parerea.
    PS: merci pt. impresia creata de blog …..ma straduiesc si eu …..

  3. Minciuna vs adevar.. interesant…toti mintim.
    Masca la care apelez, mai rar, e cea de ocazie.Un exemplu elocvent ar fi faptul ca tind sa ii indepartez pe cei din jur ca sa nu fiu ranita..
    Frumos articol!

  4. @ Teea,sa minti lasand rautatea din tine sa se dezlantuie,nu este ok,sa lasi adevarul sa bantuie lumea,este periculos.

  5. pentru Teea:
    merci frumos pt votul de incredere …
    Un mic comentariu : faptul ca tinzi sa-i indepartezi pe toti cei din jur de teama sa nu fi ranita , este un lucru rau , pt. ca s-ar putea ca printre „victime„ sa fie si cineva bine intentionat .
    E drept ca „cine se frige cu ciorba sufla si-n iaurt„ dar totusi trebuie sa fim obiectivi …..si sa nu-i „bagam pe toti in aceeasi oala„ …..
    Succes !

    • maestre,bun sfat,dar ce ne facem cu realitatea.Daca lasam garda jos,chiar si pentru o secunda,suntem pierduti.

Lasă un răspuns

