Salut

De azi , eu voi fi cel care vă va lumina ziua . Eu sunt expert in toate problemele voastre. Ai vreo problema , la mine vi , te`a parasit femeia , la mine ceri un sfat , te inşeala barbatu` , eu il aduc pe calea cea buna. Eu sunt Doctor Love .

8 Răspunsuri

  1. ce tarife practici,Doctore ?

  2. pentru tine,este gratis.

  3. Bun asa, pai sa luam loc pe canapea si sa vedem cum ne poate ajuta respectivul doctor. Pentru inceput cred ca este ideal sa ne cunoastem, eu sunt Alexa si am 33 de ani… dumneata?
    P.S.

  4. Opa stai asa ca nu e bine, acum am observat ca este adresat adolescentilor… alecs te ucid cu prima ocazie

    • nu este adresat doar adolescentilor,toata lumea are dreptul sa se aseze comod pe canapea.

    • este adresat adolescentilor si nu numai …. pt ca , problemele apar la orice varsta …..fie ele de ordin patologic si nu numai …..asadar oricine este binevenit pe canapeaua mea

Lasă un răspuns

